Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Wij doen er alles aan om de beloofde levertijd waar te maken. Dat wil zeggen, voor 15u00 besteld, vandaag verzonden. In de regel ontvang je dan het pakket meestal de volgende dag. Let op: Post.be of Nl bezorgt geen pakketten op zondag en feestdagen/brugdagen.
Wordt een bestelling gratis bezorgd?
Het korte antwoord is: ja, voor bestellingen boven €150 exclusief BTW.
Voor bestellingen van Beautique artikelen onder de €150 exclusief BTW zijn er extra verzendkosten.
De verzendkosten gelden voor thuisbezorging en zijn direct zichtbaar in het winkelmandje.
Hieronder een indicatie voor verzending
Binnen België/Nederland | Prijs |
---|---|
Tot €150 exclusief BTW | €6.75 exclusief BTW |
Boven €150 exclusief BTW | GRATIS |
Wie bezorgt mijn bestelling?
Wij werken samen met Post BE of Post NL
Wat als ik niet aanwezig ben bij levering?
De Post doet één afleverpoging. Ben je niet aanwezig? Dan gaat het pakket naar het dichtstbijzijnde Post servicepunt.
Waar deze ligt kun je altijd zien door de Track en Trace link in onze verzend bevestigingsmail te volgen. Het pakket ligt dan maximaal 7 dagen voor je op het Post servicepunt. Op dag 8 wordt het pakket naar ons terug gestuurd.
Wat als mijn bestelling niet door de brievenbus past?
Wij versturen enkel pakketpost met track en tracé code. Er worden geen brievenbus pakketten verstuurd. Indien je verwacht niet thuis te zijn kies je beter voor afhalen bij een servicepunt , of een ander afleveradres (dit kan je melden tijdens uw bestelling)
Wordt een bestelling in 1 keer verzonden?
Ja, altijd. Want door een bestelling in 1x te verzenden, verkleinen we onze ecologische impact. Afhankelijk van de grootte van je bestelling kunnen we er wel voor kiezen om je bestelling, tegelijk, in meerdere pakketten versturen.
Artikelen die onverhoopt toch uitverkocht blijken te zijn worden niet nagestuurd. De waarde wordt binnen 5 werkdagen terugbetaald.